Monday, 19 August 2013

Back to MCD again.

Morning bloggers,
Selamat bekerja utk member2 yang tengah bekerja skarang. macam saya..hahaha..... tak pe,bekerja keras dgn bersmgat untuk mencari rezeki yang halal.. Gud job all!!

Saya mengantok,huhu...semalam da start masuk MCD balik.. Dah sebulan tak masuk MCD.. Rindu plak nk gado2 ngn member2 MCD.. Actually msuk MCD blk sbb duit da kurang..hahaha..



Ape2 pun i‘m proud to be MCD crew.. Bekerja keras melayan kerenah2 pelanggan yang macam2.. Seyesly nak bagitau kat u all bukan senang nak kerja dekat tempat macam tue. Kena banyak sabar n sentiasa senyum..

Waktu paling memenatkan bila ujung2 bulan tiba. Semua dah dapat gaji,mula lah nk serbu MCD..hehehe.. Tambah2 pulak kena kerja masa kekurangan crew, ya Allah penat gler Tuhan je yang tau..

3 comments :

Lieya Von Jay said...

selamat bekerja kembali.. ^_^
bes la keja mcd ye hari2 leh makan mcd

Iera Mehat said...

Hari2 makan MCD jemu giler...heheeheh...

Cik Kechik said...

klau dah jemu mkn mekdi,bg la kite mekdi free..keh keh keh

Ĭ